måndag 1 mars 2010




Duvor på Farsta Torg

3 kommentarer:

Anita sa...

Hej! Det var många duvur. Vi har ju bara en här i min trädgård som kunde blivit till ingen. Den har varit här igen efter att den klara sig från gladorna. På dina bilden ser det ut som där är ungefär lika mycket snö kvar som vi har. Nu har det frusit i natt så det är isfläckar överallt.

Monika Häägg sa...

Hej!
Visst har jag funderat på att göra film av första boken. Det har varit lite "löst prat" via min make och en del filmintresserade men jag trot det lär dröja. Däremot har det varit mer konkreta idéer om att göra boken som teater och spela den ute, här i Halmstad under sommaren.
Jag får inte upp din blogg på aftonbladet via den kontakten du lagt på min sida. Kommer då till din blogg som du inte verkar skriva så mycket på. Vet faktiskt inte hur man gör för att det skall bli den andra bloggen? Det skall komma upp en bild, så bilden är helt OK:
/Monika

Anita sa...

Hej! Nu börjar jag bli riktigt trörr på vintern. Det är för kallt på morgonen.Jag trodde jag inte skulle behöva abvända täcke mer på Paxi.Han får ha det på när det är på morgonen sen går det utan.Ha det bra. Kram/Anita