fredag 5 december 2008

Gott-Gott


Farsta©

4 kommentarer:

Mjölnarens Anita sa...

Hej! Den kakan såg verkligen god ut. Fortfarande när jag skickar till dig så kommer den upp om ej tillförlitlig sida.Bilden med dockorna var lite suddig. Ibland blir det så på min mobil. Inte fick jag den bärre heller. Det är dockor som en dam här på detta området gör. Idag ska jag med bowlingen på julbord så jag hinner nog inte skriva till dig förrän i morgon. Ha det bra.Kram/Anita

Anonym sa...

Detta är en test för att kolla om det går att sriva en kommentar utan att ha googlekonto. Ha det bra.Kram/Anita

Anonym sa...

Vilka fina bilder du tar! Blev riktigt imponerad! Kollade precis din andra blogg också och såg det.

Anonym sa...

Hej! Inget nytt här inte. Men du hinner väl inte med alla och kanske du glömt bort den.Men inte jag. Ha det bra.kram/Anita